درباره GROHE

GROHE یک برند جهانی پیشرو برای راه حل های کامل حمام و لوازم آشپزخانه است و در مجموع بیش از 7000 کارمند در 150 کشور دارد که 2600 نفر از آنها در آلمان مستقر هستند. از سال 2014، GROHE بخشی از سبد برند قوی سازنده ژاپنی محصولات آب و مسکن پیشگام LIXIL بوده است. به منظور ارائه “Pure Freude an Wasser”، هر محصول GROHE بر اساس ارزش های برند کیفیت، فناوری، طراحی و پایداری است. ویژگی های برجسته مانند GROHE Eurosmart یا سری ترموستات GROHE و همچنین نوآوری های پیشگامانه مانند سیستم آب آبی GROHE بر تخصص عمیق این برند تأکید می کند. بنابراین، GROHE با تمرکز بر نیازهای مشتری، راه‌حل‌های محصولی هوشمند، افزایش‌دهنده زندگی و پایدار ایجاد می‌کند که ارزش افزوده مرتبط را ارائه می‌کند – و مهر کیفیت «ساخت آلمان» را دارد: تحقیق و توسعه و طراحی به‌عنوان یک فرآیند یکپارچه در آلمان به‌طور محکمی تثبیت شده‌اند. GROHE مسئولیت شرکتی خود را بسیار جدی می گیرد و بر زنجیره ارزش صرفه جویی در منابع تمرکز می کند. از آوریل 2020، این برند بهداشتی در سرتاسر جهان CO2 خنثی* تولید می کند. GROHE همچنین هدف خود را برای استفاده از بسته بندی محصولات بدون پلاستیک تا سال 2021 تعیین کرده است.
تنها در ده سال گذشته، بیش از 490 جایزه طراحی و نوآوری و همچنین چندین جایزه پایداری موفقیت GROHE را تایید کردند. GROHE اولین شرکتی در صنعت خود بود که برنده جایزه CSR دولت فدرال آلمان و جایزه پایداری آلمان در سال 2021 در دسته‌های “منابع” و “طراحی” شد. به عنوان بخشی از کمپین پایداری و آب و هوا “50 رهبر پایداری و آب و هوا” GROHE همچنین تحول پایدار را هدایت می کند.

درباره لیکسیل

LIXIL (TSE Code 5938) محصولات آب و مسکن پیشگامی را می سازد که هر روز چالش های زندگی واقعی را حل می کند و خانه های بهتر را برای همه و در همه جا به واقعیت تبدیل می کند. ما با تکیه بر میراث ژاپنی خود، فناوری پیشرو در جهان ایجاد می کنیم و برای تولید محصولات با کیفیت بالا که خانه ها را متحول می کند، نوآوری می کنیم. اما تفاوت LIXIL در نحوه انجام این کار است. از طریق طراحی معنادار، روحیه کارآفرینی، تعهد به بهبود دسترسی برای همه و رشد مسئولانه کسب و کار. رویکرد ما از طریق برندهای پیشرو در صنعت، از جمله INAX، GROHE، American Standard و TOSTEM جان می گیرد. تقریباً 55000 همکار فعال در بیش از 150 کشور جهان مفتخر به تولید محصولاتی هستند که زندگی بیش از یک میلیارد نفر را هر روز تحت تأثیر قرار می دهند.